söndag 23 januari 2011

Mera Alla hjärtans dagskakor










 Dotter lyckades göra en riktigt fin de andra de flippade hon ur på och de blev, låt oss säga lite för överdekorerade;)
Dottern nr 1 finaste kaka idag.

 Ja vi hade lite fler ideér dottern och jag som vi ville göra. En del blev bra (de ser ni här) och en del blev hmmm inte så som vi ville (dom åt vi upp snabbt så ingen skulle se dom)

Det är vaniljcookies med jag la till 2 dl mörka choklad chip och det blev mycket lyckat.

Inspiration från bla Sweetsugarbelle.

11 kommentarer:

  1. Så fine - og detaljerte! Jeg skulle ønske jeg hadde like god kontroll på royal icingen min ... :S

    M:)

    SvaraRadera
  2. Tack Monica, det är inte alltid jag lyckas med kristyren heller:)

    SvaraRadera
  3. Så duktiga ni är, du och din dotter! De översta hjärt-kakorna tyckte jag blev riktigt söta!

    SvaraRadera
  4. Dina kakor blir bara vackrare och vackrare!! Skulle bli jättebglad över att få såna i allahjärtansdag-present! :)

    SvaraRadera
  5. så otroligt duktig du är på dessa kakor. LJuvligt vackra! :)

    SvaraRadera
  6. Åh så fina! Blir väldigt sugen på att testa själv. Har mest använt marsipan på mina kakor än så länge. Det där med kristyr behärskar jag inte riktigt. Men just därför borde jag kanske träna ;-)

    SvaraRadera
  7. Himla fina!
    Jag tänkte ge mig på att baka lite sugar cookies med icing snart... Laddar lite innan =D
    Tack för gulliga kommentaren på mina cuppisar =D

    Kram
    /Nellie

    SvaraRadera
  8. Vackra o så roligt att någon ärver dina talanger för du är så fantastiskt duktig=) kram Jonna

    SvaraRadera