fredag 15 mars 2013

Blog Love

Just nu verkar det vara krig bland vissa bak-kvinnor på nätet, vilket givetvis inte visas upp så andra ser. Jag följer Lisas uppmaning och ger lite Blog love till dom jag tycker förtjänar det- och JA jag är partisk för jag gillar inte bara deras bloggar jag gillar människorna bakom bloggen också. Och eftersom detta är min blogg bestämmer jag vad jag får tycka :)
 
Sockerrus Finns inte en chans att hon skulle slippa vara med här inte:) The one and only!
 
Bake My Day Oooops en katt bland hermeliner, Bake My Day forever in my blogheart :) Galnare bakbloggare får man leta efter.
 
Tulipans bakverk Händer ungefär lika mycket på denna blogg som på min ;) Jag känner samförstånd med Stina :) Rååååååsa hjärta! Psst hon gör goda grejjer också!
 
Vegoriket Här kommer han igen dårå, men denna blogg är också genialisk :) Måste ju även ha lite blandat kön på Divorna :)
 
Baka baka liten kaka Lite Finland får vara med på ett hörn, Tove har den mest omfångrika blogg jag vet, massa bra tips och recept, hit hänvisar jag de flesta som fråga efter en bra blogg. En av de första jag började följa. Paljon kiitoksia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar