onsdag 21 september 2011

Nya kakböcker

Ja Bakerella känner väl de flesta till vid det här laget. Försökte vid flertal tillfällen bestäla hennes bok på Adlibris när den precis kommit ut men den var slut hela tiden, sen glömde jag totalt bort den. Nu r den köpt och den är rolig att bläddra i, full med tips som kan vara bra att ha när man skall Cake-poppa. Den andra köpte jag för att jag har hennes första kakbok Sky High Irresistible Triple-Layer Cakes av Alicia Huntsman.


 Jag gillar foton i kok eller kakböcker och tyvärr är det inte foton till alla recept men det gör inte så mycket här faktiskt. Det finns många recept som står på min prova-på-lista och det finns mycket att inspireras av.

3 kommentarer:

  1. Cake pops boken har jag,kul att titta i och få inspiration, väntar på lite nya bakböcker jag beställt från bokus, hoppas det kommer snart :-)

    SvaraRadera
  2. åh det ser jag fram emot,har inga av de böckerna,så jag håller mig till att kolla in här då och då :D

    SvaraRadera
  3. Åååh, vill ha! Nu får du sätta igång och baka massa massa cakepops ;)

    SvaraRadera