tisdag 11 januari 2011

JAG VANN JAG VANN JAG VANN:)

Hoppar upp och ner:)
Jag vann ett WII med mitt moderna Pepparkakshus.
JAG ÄR GLAD:)
http://www.gotenehus.se/pepparkakshus.html

Familjen Pütz vann pepparkakshustävlingen!

Motivering: "Vinnaren har visat ett mycket gott öga för detaljer som speglar autentiska material både när det gäller fasader, tak och fönster. Vi ser även att upphovsmännen har studerat fotografier och bilder på verkliga förlagor av Origo. Huset har därför fått en verklighetsförankring som har imponerat stort på oss alla."

12 kommentarer:

  1. Marie Fredriksson11 januari 2011 kl. 14:21

    Grattis än en gång från oss!

    SvaraRadera
  2. Så rolgit, grattis! Ditt pepparkakshus var verkligen fin :D

    SvaraRadera
  3. Nämen GRATTIS! Visste väl att du skulle vinna :)

    SvaraRadera
  4. Grattis! Det är du helt klart värd, ditt hus var så snyggt!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Inte mer än rätt att du vann, det var skitsnyggt :-)

    SvaraRadera
  6. Stor Grattis! Gillade både deras motivering och din glädje! Visst är priset fin men jag tror att det är ännu mera en kännsla av uppskatning och att man har gjort ett bra jobb.

    SvaraRadera
  7. Bra jobbat tjejen!! Härlig motivering o DET är ett superfint modernt hus du gjorde=) Så himla kul!! Stort grattis från mig o familjen=) Kram Jonna

    SvaraRadera
  8. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! :)
    Det är du klart värd.

    SvaraRadera
  9. Tack alla:) Året börjar bra hoppas det håller i sig då 2010 var ett riktigt skräp-år. Det blir fler pepparkakshustävlingar nästa år, ideér har jag gott om;)

    SvaraRadera
  10. grattis så himlans mkt :) Såg i Jonnas blogg och var tvungen att gå in och gratta :) Så urfint du gjort dessutom :)

    SvaraRadera
  11. Vilket helt fantastiskt snyggt pepparkakshus! Förstår att du vann!! Grattis =)

    SvaraRadera